YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Inspiring Quotes, Inspiration Quotes, Inspiring Sayings

Thursday 15 March 2012

aku cuba

Mesti ada orang tertanya kenapa aku buat blog baru ? Sebabnya aku nak 'hidup semula' . Dengan kelahiran blog ni , aku nak cuba dekatkan diri aku dengan Pencipta kita . Itulah sebab aku buat post dalam blog ni ala-ala islamik sikit . Nanti mesti ada orang cakap , " bajetnya budak ni , ingat bagus sangatlah tu " . Guys , bagila aku sikit masa . Serius aku tak tipu , aku cuba untuk berubah . No more buka aurat , mencarut and so on . Lagipun aku ada niat macam ni sebab aku ada kenal seorang kawan yang secara tak langsung dia 'macam' ajar aku erti kehidupan . Tak perlula kot aku nak mention nama dia dekat sini , takut dia blushing terlebih . Okaylah , aku rasa dengan izin Allah , aku dapat istiqamah dengan niat aku ni . Amin :)

-mohd zullasre

No comments:

Post a Comment